اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری «ذوالفقار» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4181566
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری «ذوالفقار» در کرمان برگزار شد

آیین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری «ذوالفقار» در کرمان برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند.

اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری ذوالفقار در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ذوالفقار» با حضور هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از دانشگاهیان صبح امروز، ۲۲ آبان‌ماه در تالار ولایت دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای شهید چمران کرمان برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ذوالفقار» در بخش‌های پوستر، خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان کوتاه، خاطره نویسی و مقاله و با محورهای سیره و سبک زندگی شهید سلیمانی، ولایتمداری، عدالت، دفاع مقدس و راهیان‌نور، صلح، امید، کرامت انسانی، بصیرت‌افزایی، اخلاق، فرهنگ عفاف و حجاب و نماز و... برگزار شد.

این جشنواره در بخش‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، علمی و بخش آزاد برگزار و در مجموع ۳ هزار و ۱۵۰ اثر از ۳۱ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیشترین آثار ارسالی به ترتیب متعلق به کرمان، تهران، قم و مشهد بود و در نهایت ۴۴ نفر به‌عنوان برگزیده معرفی و ۱۴ نفر شایسته تقدیر شناخته شدند. در این مراسم همچنین از همسر شهید لنگری‌زاده (از شهدای مدافع حرم) تقدیر و از کتاب مقاله جشنواره و کتاب سه دوره شعر جشنواره ذوالفقار رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha